Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2009 11:49 - Сантра и Криско - тръгвай си ( текст )
Автор: pilinci Категория: Лични дневници   
Прочетен: 7629 Коментари: 2 Гласове:
0



Тръгвай си и обещай ми,
че добре ще си
Ако не си, ме потърси.
Тръгвай си и за мене спомняй си

Тръгваш си, няма да те спра
тръгвай щом решил си това
Сега вдигни глава
не те съдя за това
че отиваш си така
Ще ми трябваш вечерта, ще ми липсваш ти
Колко време..твоя парфюм...боли
Аз ще пазя твойте тайни.
И ще помня нощите ни безкрайни
Обичам всеки миг.
Когато бях с теб, а не с някой друг

Тръгвай си и обещай ми,
че добре ще си
Ако не си, ме потърси.
Тръгвай си и за мене спомняй си

Да те забравяли надали,
та нали ние бяхме едно,
а то не се дели.
Беше горещо и ти усещаше,
когато се случваше
нещо едно и също.
Нямаше при нас,ако
някой е грешил това съм аз.
Към теб вече не сочи моят компас.
А бяхме двойка номер едно с 20км/ч

Знай ти ще имаш своя рай,
но за мене не забравяй.
Никога,нищо че аз съм тук, ти си там

Тръгвай си и обещай ми,
че добре ще си
Ако не си, ме потърси.
Тръгвай си и за мене спомняй си

Преди това просто знаех,
че ще бъдеш моя.
Без дори да подозорам
какъв ще е развоя.
Бях готов да му дам
на тоя твоя боя.
И без дървен кош
щях да вляза в строя
А ти се грижеше за мен,
танцуваше за мен,
ти стоеше до мен,
за жсички бях променен.
Но знаех, че си струва
за първи път срещам жена,
която не се преструва

Беше красиво и истинско това,
което имахме с теб,
но в живота е така.
Всичко има как
запомни ме с добро,
прегърни ме

Тръгвай си и обещай ми,
че добре ще си
Ако не си, ме потърси.
Тръгвай си и за мене спомняй си


Тагове:   Криско,   текст,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - за автора
27.06.2010 13:19
Кой неграмотник се е подиграл с текста на песента?! Не стига, че не познава родния си език, а и няма елементарна обща култура... "И без дървен КОШ щях да вляза в СТРОЯ" ?!
цитирай
2. анонимен - ...
11.08.2010 20:56
texta e pulenn s greshkii ;x
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: pilinci
Категория: Лични дневници
Прочетен: 2809701
Постинги: 133
Коментари: 1030
Гласове: 449
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол