Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2015 19:12 - Изчезвай, ма*ка ти българска, крещяли циганите по хората в „Орландовци“ http://www.mignews.info
Автор: nikikm Категория: Политика   
Прочетен: 1361 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 15.06.2015 19:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Изчезвай, ма*ка ти българска, крещяли циганите по хората в „Орландовци“
Бащата на пребитото момче: Главата му е разцепена, ребрата счупени, лежи и не може да мърда image image        

„Проблемът е такъв, че ние нямаме проблем с местните, проблемът е с хората, които прииждат от цяла България. Аз с тези хора от тук съм учили, детето ми се среща с тях.“

Това обяви пред Би Ти Ви Стилиян Петров – бащата на момчето, което е в „Пирогов“ със счупени ребра след мелето в „Орландовци“. По думите му напрежението не е от днес.

„От тук нататък ще има жалби. Синът ми е единственият човек, който лежи в болницата и няма здраво място по него. Ще има ли някой наказан за това нещо? Защото аз ако пребия някой, със сигурност ще съм заключен, ще има и досъдебно производство срещу мен“, категоричен е Стилиян Петров.

Негов комшия се оплака, че всеки ден е така. „Откраднаха ми вратата на гаража, на съседа ми му откраднаха кучето, на друг откраднаха желязото, на друг акумулатора“, сподели той, според когото случаите са много.

„Аз ще дам 100 лева на тоя българин, който излезе и ни защити. За първи от от толкова време излизам да се разхождам без пистолет“, сподели човекът, който само така се чувствал спокоен.

„Единственият път, когато циганите купуват уиски с кашони е на на изборите. Те са ми споделяли, че това е най-големият им цигански празник“, категоричен е мъжът.

„Ние за една ограда пишем молби 3 месеца. Циганите тука си строят цели къщи. Аз тука направих забележка на един циганин да събере изпражненията на коня си, защото мирише и той ми казва: „Изчезвай, ма*ка ти българска, ще те застрелям““, възмутен е мъжът.

„От нас откраднаха 3 колелета – на децата“, оплака се и жителка на квартала. „Прекалено дълго натрупано напрежение ескалира“, обясни си случващото се тя. Хората от „Орландовци“ искат гетата да изчезнат.





Гласувай:
2


Вълнообразно


1. bryunetsnakovalnia10 - Циганите в "Орландовци" имат "град в града".
15.06.2015 19:26
А това би трябвало да е недопустимо в една европейска столица.
Колкото и куклусклановски да прозвучи - само ей това заслужават:

http://terca.blog.bg/lichni-dnevnici/2013/04/29/dnes-deaktivirah-vsichkite-si-postingi-s-izkliuchenie-na-pyr.1105335

Постингът се чете така:
Като се отвори - натиска се Ctrl+A и тогава се чете "м/у редовете".

Поздрави.

ПС: Току що писах свързан донякъде коментар ето тук:
http://toross.blog.bg/politika/2015/06/15/policiiata-stachkuva-aide-be.1369043
цитирай
2. eksi - Стига си се фукал! Поста също е ...
15.06.2015 21:11
Стига си се фукал!
Поста също е тенденциозен.

И двамата няма да излезете на улицата. В природата ви е.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikm
Категория: Политика
Прочетен: 19849906
Постинги: 45069
Коментари: 6164
Гласове: 7181
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930